26.06.2011

Slækk søndag

I helga har det ikke vært så værst vær, godt det etter mye regn og kalde kvelder. Men jeg har vært veldig lat og ikke i form til noe.
I dag gikk Sissi og jeg en liten tur i skogen. Hørt at det gjør susen og at en får energi, men nix, hjalp ikke i det hele tatt. Begge sovnet etterpå. Luktet så godt i skogen nå att! Fikk litt kjapp puls en gang, trodde bjørnen hadde vært på ferde. Ett tre var "skrelt" av barken og det lignet kloremerker på stammen. Synd jeg ikke hadde med kamera. Men lite trolig bamse`s verk.
Onsdag var jeg medhjelper på lydighetskurset HHK har, trivelig med mange forskjellige hundebarn. Var uheldig med været da, styrtregnet siste delen av kvelden.
Ellers har dagene bestått av litt jobb og endel ordninger. Men nå må vi trene masse blodspor! Bare 4 uker igjen, og vi har nesten ikke gått i det hele tatt. Har lissom ikke veldig lyst til dette i regnet, men det ska visst ikke gjøre noe om sporene ligger i regn. Det er bare det at det har virkelig regnet!
Legger et spor i morgen tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock