11.06.2011

Sommerens endringer

Nå i denne regnfulle tid er det helt greit å ordne mye inne. Elva begynner å bli faretruende høy, og det er gått flere ras rundt i dalen. Her er det taklekasje på badet, men ellers tørt.
I løpet av sommeren er det mye som skjer i livet mitt. Store endringer av forskjellige slag. Det er et par brikker som skal på plass før jeg veit helt hvordan resultatet blir. Bruker ventetiden på forbredelser og ordninger.
En ting som er sikkert, 31. august reiser jeg til Valldal og blir borte i 4 uker. Ikke noe jeg gleder meg så veldig til det der, men det må gjøres.
Før den tid skal jeg jobbe litt, forhåpentligvis bestå en blodsporprøve og rekke en utstilling.
Har skrekkblandet fryd for de neste 4 mnd, og håper alt går som planlagt.
Ha en fin Pinse, tross regnværet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock