05.06.2011

For en helg!

To utstillinger og weekend opphold i et velfyllt hus i Drammen, det er slitsomt det!
Lørdag var det Dachshundutstilling i Skoger i knallvær. Sissi var så flink og satt stille og så på alle andre som hadde "orkester". Hun var ikke så værst i ringen heller, men litt treg og lite framdrift som jeg hadde håpet hun ville gjort. Fin kritikk, men trekk for pels. Det ble Blå som forventet. Men dommeren sa at hun hadde en fremtid på utstilling og var en god hund.
Søndag tidlig morgen bar det så i vei på NKK utstillingen. En dommer som ikke var helt grei og meget krevende, gjorde meg veldig nervøs før min tur. Og det ble ikke bedre! Vi gikk og gikk. Forholdsvis god kritikk, men fikk KIP! Det var jo pelsen så klart, men dette var da drøyt! Kunne gitt gult i det minste når det ikke er noen varig feil med henne, da.
Vi reiste igjen med en gang, og kom oss tidlig hjem.
Kritikkene står på hjemmesiden.
Sissi og jeg har flatet ut, og later oss resten av dette døgnet. Vi ser an om det blir riktig pels til august, så kanskje det blir en utstilling da. Men det sitter i så fall langt inne å tenke på det nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock