03.07.2011

Sommer`n da?

INNSTALLERER SOMMEREN.....░░░░░░░░░░ 44% FERDIG.Installasjon feilet. 404 feil: Årstiden ikke funnet. Årstiden du søker etter kan ha blitt fjernet , fått et annet navn, eller er midlertidig utilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere......

Ja, en kan jo lure!
Nå er Hallingmarken over for denne gang. Det ble en tur lørdag for å høre på Bonnie Tyler. Mange gode minner dukket opp under konserten. Jeg var jo et stort fan av henne en gang, og jeg må si hun holder seg godt. Takket være botox som hun sa.
Dommeren til blodspor ringte og lurte på om vi ville ta prøven i helga! Men det sa jeg nei til altså, vi er ikke klare. La ut spor i går, som skulle vært gått i dag. Men etter en lang arbeidsdag, ble det ikke til at jeg orket å gå spor. Ikke god i ryggen nå.
Bare sommer`n kan komma snart så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock