25.04.2010

Nå har det vært tøffe tak en god stund. Svigerfars begravelse var fredag, godt han får hvile nå etter lang tid med hard sykeleie.
Bodil og jeg skulle hente agility banen til hhk, men hengeren som kom var veldig liten. Så mye ble igjen. Men lørdag fikk jeg Ivar til å bli med meg å hente resten, etter at vi reparerte hengeren. Så nå er banen kommet dit den skal.
I dag har det vært ordninger ute både her og hos Ivar og svigermor. Nå er jeg og hundene slitne etter en lang dag ute.
Enda er det mye å ordne her, vokser søppel av ymse slag, og det er ikke etter meg for å si det slik. Men det er bare å gå på med krom hals det.
Så har jeg blitt veldig korthåret. Måtte bare få klippet det skikkelig for en stund, men det er trekkfullt i nakken så nå må sommeren komme.
Kurs i lydighet på Gol ble avlyst pga for få påmeldte. Det var skikkelig kjedelig! Håper det blir noe av kurset i Hemsedal, da. Instruktøren er godkjent av NKK, og deltagere får kursbevis etter fullført kurs.

sirkushunden Sissi

Samliv og vennskap er vel som dette treet. Vi blir mer og mer knyttet sammen etter hvert som årene går. Vakkert selv om slit og alder har satt sine spor.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock