12.04.2010

Kurs i lydighet 23-25 april på Gol. Kort tid til påmeldingen som er den 20. men det måtte bli slik nå. Skal bli i Hemsedal også om litt. Mer info blir satt opp på HHK`s hjemmeside seinere i dag. Og treninga blir flyttet til glitre igjen fra og med i morgen.
Hadde styremøte i går, og fikk satt igang flere ting. Satt ute i solveggen på Gol, det var først veldig bra. Men tiden gikk og det ble kaldt. Stengt var Hoftun, så vi kom ikke inn der. Jeg ble så frøsen, og fikk ikke i meg varmen før lenge etter at dyna var på plass.
Embla har løpetid. Og som hun maser!
Sol og flott ute i dag også. Men jeg får ta det litt mer med ro i dag, så jeg får deltatt på trening i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock