30.04.2010

Jeg er sååå frustrert!!! Men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre med det enda. Så da er hodebryet der litt til.
Sissi og jeg var med snusegjengen en stund i dag. Det gikk bra det, men det ble mye for vesla etterhvert. Ikke bare det at det er en god tur for så små bein, men alle hundene! Og alt som skjer ellers rundt! Ble veldig mange inntrykk, og blodpumpa gikk i hundre i blandt. Men da løftet jeg henne opp et par ganger og bar henne noen meter, så det ble litt pause i mors trygge armer. Disse turene er jo kjempebra for mange! Embla skulle nok veldig gjerne blitt med, men i dag orket ikke armene mine mer, og jeg trengte en rolig tur.
Tjuvlånte bildet fra Nøve som er så flink til å dokumentere det som skjer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock