06.01.2010

Så er det blitt nytt år, 2010.
Jeg og mine har ingen god start på det nye året. Vi flytter. Embla noe forvirret, skjønner jo at noe skjer. Det tar nok par måneder før ting begynner å gå seg til. Så om jeg ikke dukker opp på trening eller snusetur, er det fordi det er andre greier å ordne.
Nå i januar bor jeg der vi trener, så da kommer jeg sikkert ruslende.
Det er veldig kaldt for tiden, og Embla har store problemer med det. Får nesten ikke gjort fra seg, og noen tur vil hun ikke. Hun er vel som mor si, en frysepinne.
Vil her takke venner som stiller opp både med ord og tiltak. Hva gjør en uten venner? Det er det beste en har, og en ting jeg har lært og erfart i livet: Gode venner tar en vare på og er første prioritet i livet. Det er dem som er trofaste. Glad i dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock