11.01.2010

I dag er min "lille" sønn 17 år. Jeg er heldig som har en så snill og flink gutt.
Ellers er det fortsatt kaldt, - 22 nå, så litt mildere er det jo blitt. Dette sliter på litt av hvert da det er så langvarig.
Leker med tanken om å få meg en hund til i april/mai. Får se hvordan livet ellers utvikler seg. Fint om noen ser på hjemmesiden min på salg/kjøp siden i blandt, det er ymse hva jeg trenger nå etterhvert ;-) Blir godt å komme i hus etterhvert, "hyttetur" over lengre tid i en slik situasjon er ikke kos.
Og nå har bestemoren min blitt alvorlig sjuk igjen, så det er styrent for tiden.
Lurer på når ting skal bli normalt igjen jeg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock