30.12.2014

Bye bye 2014

Julen har vært en kald fornøyelse.
Julaften var vi i Hemsedal. Trivelig der, stille og rolig kan jo diskuteres. Med 3 dachser, to av dem som ikke står stille ett sekund og lager i grunn mye lyd, i forhold til Sissi da vel og merke. Slitne dro vi hjem seint 1. dag, -24 til -21. Kaldt i huset var det da det ikke hadde blitt fyret på over to døgn, så det var bare å hive innpå i ovnen. Sissi kjempeglad for å komme hjem og har sovet siden.
3. dag ble det en liten tur ut med venner. Det er lenge siden jeg har vært ute på fest. Selv om jeg er ganske forsiktig med inntaket, blir jeg noe redusert dagen etter allikevel.
Nå er det siste døgnet i dette året.
Oppsummering for 2014. Ett bra år. Gått fort, hatt det travelt, men egentlig ikke fått gjort så mye forskjellig i år. Det ble endel hund på våren med sporkurs, hitrening og instruktør for ett kurs. Og så ble det drektighet og valper. Før det noen uker oppussing av kjøkkenet, en kjempejobb i en altfor varm sommer. Ikke en dråpe regn og det har vært langt borti 30 varme solstråler. Og jeg fikk kjøpt meg bil da. Det var godt det! Håper jeg blir like heldig med den som med alle andre biler jeg har hatt. Heldigvis kom vinteren seint og føret bra.
Nå er det bare å håpe og tro at 2015 blir ett knall år.


2 kommentarer:

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock