07.01.2015

Ny start

Endelig er julen over, nyttår feiret, og hverdagene er endelig her.
Ikke at jeg har hatt noen dårlig jul eller nyttårsaften, Slapp å lage mat til og med, det er lenge siden
jeg har sluppet unna det! Men jeg følt endel savn etter familie som mor eller mormor. Til og med "reserve-mor", tanta til mor mi, er død. Men jeg har Jonny da, han har hatt ferie hele julen, og jobbet hjemme også noen dager utenom.
Nå er det en ny start på året, 2015. Jeg har nyttårs forsett jeg har startet på. Komme meg bort fra sjokolade avhengigheten. DET er ingen enkel sak, jeg elsker melkesjokolade. Hver dag. Trenger ikke være mye hver dag. Men nå træler jeg med å ikke spise sjokolade i det hele tatt. Det er en knapp uke uten melkesjokolade, kun noen få biter annen type når suget har vært for stort. Jeg får abstinenser, helt sant! Ikke hvis jeg klarer det, men når jeg klarer med uten uten problemer, skal jeg gå over til neste prosjekt. I tillegg har jeg lovet meg selv til å bli mer sosial igjen. Viktig og ikke overdrive. Må ta hensyn til helsa, og blir det for mye av ting, går jeg inn i hulen min igjen.
Skal bli spennende å se hva året har å bringe, kanskje flere nye starter. Livet er nå, ikke etterpå. Alle
har mulighet til å lage en ny start på noe for seg selv.
Her er et bilde av en knopp som får en ny start som blomst, ny start skal gi noe fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock