30.08.2012

Ooooptimist!

Det er ikke lett å være optimist. Evig optimist (ikke meg) blir påstått av noen, jeg tror ikke det finnes noen som er det. Og jeg tror noen ikke vil innrømme at dem ikke er optimister... jaja, jeg var veldig optimist her en dag!
Fikk det for meg at jeg skulle gå stien opp til Bringenatten, det er det det heter...? Vel, opp til senderen oppi her. Jeg gikk en time, men fant ut at med det tempoet vi hadde, kom det til å gå laaang tid, noe vi ikke hadde denne dagen. Vi er Sissi og jeg.
Nå skal jeg ikke bare skylde på henne, men alt det hun har å gjøre på tur så går det lang tid. Hadde ikke med langlina, så hun viklet seg inn her og der, og jeg måtte i kratt for å løse det. Men vi fikk da litt trim, bedre lykke neste gang.
Ett sted i jungelen her snudde vi.

Sissi finner dyrespor
 
 
Sissi i nok ett hull, tror hihund er mer riktig for henne. Så vi må gå opp til prøve
til våren
 
 
Mange farger begynner å dukke opp med hint om høst
 
 
Og så har vi evig vakre Rukkedøla
 
 
Det var den turen.
Nå er jeg på utkikk etter en liten jobb, må vel prøve på igjen. Ikke veldig optemist når det gjelder å få jobb da men...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock