09.09.2012

Foto

Nå har jeg laget egen side på facebook, Kristins Foto. Det er for å samle mine bilder jeg synes er fine motiv, for å lære av meg selv, og for at jeg lettere når ut til folk som kanskje vil gi meg ett oppdrag eller vil kjøpe bilder i ramme eller lerret. Er lov å håpe.
Det er også for å øke kreativiteten, den har vært i dvale en stund.
Så gå inn på siden, huk av for liker og del siden.
Nå er det veldig høst ute, kaldt og snøen har vist seg i landet. Håper det blir mange fine dager lell, med masse fine farger.
Det koselige med høsten er å tenne lys. Jeg har lykter på trappa, lys på bordet... Det mindre koselige er at det er snart vinter. Liker ikke vinter jeg, før i februar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock