03.08.2012

glede og sorg

Jeg har det på mange måter bedre enn på lenge! Men sliter på med litt av hvert.
Nå må jeg ned i vekt! Det er søren ikke enkelt. Jeg har latt det hele gått for langt. Har stadig hatt grunner for å kose seg ekstra. Nå må jeg prøve å snu, finne grunner til å ikke kose seg på samme måte. Føler det er en slags sorg...rart med det. Det er så mange mat-godteri som skal bort, og jeg kommer til å savne det veldig.
Det har vært en dårlig sommer, kaldt og vått. Har håp om at august blir mye bedre. Det er snart høst!
Jeg har ganske vegring på å gå tur i regnet. Det er bare regntøy som skal til, men...
Det har i allefall vært mange fine himmelskuer i sommer. Her er enda et bilde


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock