08.12.2011

Første snødag

I kveld kom snøen. På tide kanskje, men jeg har vært svært fornøyd med føret hittil.
Sissi og jeg var på en rusletur søndag, og jeg fikk tatt noen bilder. Ikke alltid like lett når en har en "Duracell" i bånd.
                                                             Demningen i Rukkedøla

isdråper


snuppa sjøl

Og et skilt ved veien

Sisst fredag var det julebord for hundeklubben hos Eidsgaard, og der fikk vi den beste ribba jeg kan huske! Og så den sausen til karamellpuddingen da!
Ellers går dagene med til fysioterapauter, tannlege og ordninger. Mye skjer rundt veggene her, så rolig er det skjeldent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock