25.12.2011

Dett var dett

Julekvelden er over, og det er like greit. Folk var i seng før kl 23 og jeg sitter og glor. Guttungen dro hjem til seg selv etter mat og pakker. Det var en merkelig følse i grunn, hjem...
For å si det slik, det mangler noe, men hadde god ribbe og fått fine gaver. Det fineste jeg fikk var utstillingsbord, det har jeg hatt brukt for lenge!
Savner veldig familien min og tradisjonene vi hadde.
Ser fram til at denne høytidsuka er over og kommer til januar og nytt år. Da begynner det å hjelpe mot vår, og jeg har planer så det holder. Gleder meg til å reise rundt på besøk, utstillinger, kurs og utflukter. I do love the car, and we going for a ride, hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock