14.10.2011

Kosekveld

Det er fredagkveld, og her sitter jeg med Blogg, potetgull og dipp. Det er helt stille her, og det er sjelden vare. Sissi ligger i senga si og koser seg.
Vinteren er like om hjørnet. Har vært fine soldager nå, men k-kaldt. Snøen har vært på besøk, og det ligger enda spor etter den rundt om i høyden. Nye vinterdekk er på bilen nå, så da er en vel forberedt på vinteren.
Mandag skal jeg til fysioterapaut på Gol. Ringte dit for jeg hadde hørt at hun var flink på mine type problemer. Hun sa ventetiden var lang, men da hun fikk ene diagnosen min da ble det en annen låt. Det var prioritert, dermed time om 4 dager. Phuh...da kommer jeg igang igjen med treningen jeg hadde i Valldal. Dermed har jeg tro på at vinteren skal gå greit fysisk.
Sist lørdag gikk Sissi og jeg en tur, hund i ene handa, kamera i andre. Det var ikke så enkelt. Sissi hadde ikke tenkt å stå stille et sekund når en først er på spennende tur. Men hun tok seg tid til et lite bad, brrrrr.

Vi fant en boligblokk...eller er det tre- etg. bolig

Her har Sissi funnet soveplass på en stabel hagestolputer. Fem medrasser bør vel holde det.

Ellers så har jeg kommet ca halvveis med årets julegaver. Godt med alt en har fått gjort. Men nå er det helg, og har ingen spesielle planer. Tar det som det kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock