28.05.2011

Stress

Er så fryktelig sliten! Ikke for i dag, eller i går. Men stress over tid gjør meg helt tappet.
Det har vært forholdsvis mye jobbing, bil ødelagt, bil kjøp, pelstrim, sysselsetting av Sissi er litt i bakgrunnen og jeg får dårlig samvittighet, diskusjoner i heimen, ordne ditt og datt i tillegg til daglige gjøremål... så ligger alt det som må gjøres denne uka som en svart sky over meg. Utstillingtrening, blodspor, verkstedtime, bilhøggeriet, sjåfør, pakke, jobbe... Og så kommer helgen med to utstillinger, og da skal jeg overnatte hos broder`n hele helgen. I tillegg tenker jeg konstant på det jeg skulle gjort, men ikke rekker.
Beklager mine venner at jeg ikke rekker å være sosial- jeg får det ikke til enda.
Det var dagens klagesang. Jeg har i allefall rukket å legge et lite blodspor i kveld, og håper etter planen og gå det i morgen.

1 kommentar:

  1. Lykke til :)
    ps. og gratulerer med nye-bilen!

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock