15.05.2011

Litt av hvert

I dag har dagen gått med til å lage mat, servere og vaske opp for en konfirmasjon. Var ikke aleine om det altså, men det er ikke helt min greie. Men de 33 gjestene ble fornøyd!
Har dukket ned i en eske med gamle skolebøker, så fint jeg skreiv i 5. klasse. Men nå gikk endel av dem i søppelen, jeg kan ikke ta vare på alt. Jeg som ikke aldri blir ferdig med å flytte rundt. Har også lærebøker fra voksen-skole-tid. Så mye rart en tar vare på!
I går var jeg på Brasseri Volare, eller hva det enn heter. Fancy, bra mat, men det manglet lissom litt. Men det er gødt å eta ute i blandt.
Har fått bilder av blodsporkurset.

                                                Her er sporstart med instruktøren.

Her bærer det i vei! Neimen ikke lett å se henne da fargene er like på henne og naturen

Her er sporslutt og skanken. Hun får par biter rått elghjerte av instruktøren.

Her er Kari og Ilva på spor også




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock