24.04.2011

Rensla

I dag bråbestemte jeg meg for å gå til Rensla.
Vi gikk veien opp og nye veien inn til Rensla. Selv om det er forandringer så kjenner jeg jeg meg godt igjen og minnene strømmer på.
Her var det en gang hus der slekt har bodd. Nå er det ny hytte.




Her er hytta "vår" der jeg var mye som liten. Uforandret. Her bodde
oldemor og oldefaren min mens de bygget seg hus lenger nedi.

Utsikten nedom hytta har grodd igjen litt

Best å holde Sissi i stram line her

Vi gikk gamle veien og litt av renslelina ned att.
Traff på en gammel bekjent fra "Rensla-tiden", og fikk mimret litt.
Sissi er helt utslitt nå. Når hun er ute på tur så går hun hele tiden! Ikke snakk om ett minutt pause. Selv om jeg stopper rusler hun på.
Neste tur tar vi samme rute, men innom Kastet tenker jeg.

3 kommentarer:

  1. Nå er du igang!
    Vi hadde tenkt oss til Kastet idag, men så ble det Småtjednan bak Klevjarudnatten istedet. Flott dag å gå tur på ;o)

    Hva het oldeforeldrene dine?

    SvarSlett
  2. Kristine Krusedokken Wiik og Klaus Wiik. Hun kommer fra Kastet.

    SvarSlett
  3. Spennende. Det er noen fine plasser der oppe også!

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock