01.04.2011

Aprilsnarr

Fysste april! Er nok mange som morer seg med aprilsnarr i dag, men jeg har hverken lurt noen eller blitt lurt- tror jeg ;-)
Strålende gødt vær i dag! Jaggu gødt etter den vinteren vi fikk i går. Men jeg har jobbet noen dager nå og vært lite ute. Synd, for det blir ikke sol i morgen. Får tro det dukker frem sol igjen snart da.
I dag ble heldigvis mopeden solgt. Men det står en Merchè her ute, og den må jeg visst bare plages med. Sønnen i huset sin drømmebil, stønn! Det blir nok ikke skilt på den på lenge lenge, hvis det i det hele tatt blir. Og for meg er det bare "rot" som er i veien. Men det er vel bare sånn da når en har en sønn som desverre elsker å skru.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock