09.03.2011

Nesetrening

Vel, nesa til Sissi er veldig i orden, men må ha litt aktivitet utenom det vanlige også. Jeg legger tomme cd-coverè og legger utover stuegulvet. De er helt like, men i en av dem er det enten litt blod eller en godbit. Så må Sissi lukte seg frem til rett cover. Jeg sitter og ser på henne, komenterer litt i blandt men prøver å være så nøytral som mulig. Når hun forsker på rett cover og ivrer på den, hiver jeg godbit til henne og skryter.
Så blander jeg coverene på nytt, og vi prøver igjen. Par-tre ganger, så gir vi oss.
Ellers prøver vi å stå og bli. Har lyst til å prøve bronsemerket, men det tror jeg er for lang vei for oss enda. Vi har så mye å ta tak i, det er lissom ikke en øvelse hun må ha inn. Alle! Og da må det grunnleggende sitte først. Hvis vi hadde trent hver dag flere ganger om dagen, hadde det sikkert gått men...
Vi venter egentlig veldig på våren vi da! Litt barmark hadde gjort seg. Og få orden på sveisen må vi veldig snart også, så det er vel første målet vårt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock