02.09.2010

Nå er det blitt høst! Det er litt koselig og litt utrivelig tid. Jeg liker ikke at det begynner å bli kaldt fremover, jeg liker ikke tanken på at det snart er vinter. Lang mørk tid. Og kulde med fyring i massevis og snømåking. Jeg veit også at det blir en lang fremtid med smerter og stivhet, etterhvert sliten fysisk og psykisk. Slik er det å bo i denne kroppen.
Men jeg prøver å holde fast med det som er fint. Bare 11 dager til jeg skal på Lisa Wiliams show!Snart er det massevis av vakre farger ute. Koselig med stearinlys på bordet, flammene i ovnen om kvelden, så vakkert det er med første snøfallet, og etter noen måneder kommer solen tilbake...og så veit jeg ikke om jeg gruer eller gleder meg til 40-års dagen. Har litt lyst å lage en fest....kanskje.
Ellers er jeg litt i villrede på hva jeg skal gjøre med Embla, vi sliter på videre, jeg er ikke sikkert på hva jeg skal gjøre. Tenkt å lage en dokumentar, så få noen til å se på det og komme med utsagn. Ingen som trur meg når jeg prøver å forklare problemene. Sissi har enda ikke blitt renslig! Kan gå et par dager nå, som det går bra. Men så er det på`n igjen. Bortsett fra det, er jeg veldig fornøyd med henne. En hund som faktisk er koselig å ha i hus.
Mye tid og frustrasjon er gått med til HHK, men det kommer seg. Synes Bodil og jeg har vært flinke, jeg da, selv om ikke alt syns "utenpå" klubben enda. Vi gjør masse for at klubben skal bli et bra sted å være med i. Men flere aktive ønskes! Mange av medlemmene kan bidra med mye, så kom igjen! Bodil har gjort mye jobb, stakkar. Bra hun er god på det. Ønsker meg at hun kan være leder etter årsmøte også, hvis hun orker.
Nå har jeg mindre arbeid fremover, noe av jobben står på vent. Litt kjedelig det da, så jeg er åpen for vikar jobber i høst.
Leter også etter kreativiteten min...hvor har den blitt av? Og jeg føler meg litt ensom på en måte, selv med folk rundt meg.
Kaninungene koser jeg med hver dag, driver nå med avvenning. De har blitt hengivende, kontaktsøkende, søte-kose unger, og klar for dyrebutikken og nye eiere om ca 2 uker.
Det var litt om det å være meg for tiden.

2 kommentarer:

  1. Høsten er virkelig vakker ja! Men den var jo utrolig kort oppi Hallingdal da...
    Trives du i "huset til Micke"?

    Dere er flinke som står på for HHK, men det er jo litt synd at ikke flere av medlemmene kan trå til... Vil man ha en aktiv klubb må man også bidra å hjelpe til selv...

    Hva er problemet med Embla da?

    SvarSlett
  2. Ja, høsten er bare knappe 1,5 mnd så kommer snøen. Jeg trives ganske bra i huset, det føles som "mitt" nå.
    Problemet med Embla...mye stress! Og jeg er ikke i stand til å følge med så mye som hun trenger. Så det blir kanskje jeg som er problemet? Nei, det er mye. Og nå veit jeg bare ikke lenger...

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock