22.09.2010

skogstur...

Etter å vasket kjøkkenet ferdig i dag, bråbestemte jeg meg for en skogstur. Var jo strålende vær i dag, og da må en få med seg de solstrålene en kan få.
Jeg tok turen oppi Garnås. Var jammen grodd til endel, men veien er utbedret så det går an å kjøre skadefritt opp. Det går en vei over til Ål der, som skal prøves ut. Men i dag var målet skogen med Sissi. Men det ble litt vanskelig med langlina som satte seg fast alle steder, da vi gikk i terreng og ikke sti. Så jeg slapp henne løs. Hun storkoste seg! Men jeg hadde ikke med vesten hennes, så det var nesten umulig å se henne i terrenget. Men hun var flink å komme på innkalling, så det gikk greit. Lukter så godt av skogen.
På kvelden ble det trening på Glitre. Der var det et par nye som dukket opp på trening, koselig. Det ble ikke mye så trening, men hjelping og rådgivning. Og lek til slutt. Blir nok mer stukturert trening fremover.





3 kommentarer:

  1. Fiiine, store bilder :o)

    SvarSlett
  2. Det høres ut som om dere hadde en deilig tur, Kristin. Så fint at det dukker opp nye på trening, også.
    Flotte bilder av en herlig høst! Sissi er ei nydelig lita jente!!!

    Mvh Hilde, Fant og Ebbie.

    SvarSlett

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock