20.07.2010

Som tiden går! Har hatt en pang-start i nye jobben på Sutøya, travelt og fumlende...slik er det å være "grønn" på kjøkkenet. Men det har gått bra og over all forventning. Og jeg som har vært skråsikker på at matlaging skal jeg aldri jobbe med!
Goldagene har også vært. Det var gøy å ha stand for HHK i år også, sammen med Redningshundene og Royal Canin. Jeg tok noen bilder og sendte inn til Hallingdølen og Hundesport. I dag kom avisen med et lite bilde og noen ord om standen. Det var lite i forhold til det jeg sendte inn, men morro lell. Det blir spennende å se om Hundesport tar med noe i neste nr. Dem gjorde det i fjor. Men www.hallingdal-hundeklubb.net har mange bilder fra denne dagen som ser ut til å bli tradisjon for HHK.
Bare 1,5 uke til valpeshowet, og Sissi må trene! Det vil si, JEG må få trent henne før D-dagen!


Litt skummelt i en tunell...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock