01.07.2010

I dag var det åpning av "nye" dyrebutikken. Kjempefint har det blitt, og det blir så godt å jobbe der på mer lettvind måte. Herlig! Men jammen har vi jobbet hardt for å få det til. Jeg har gjort så godt jeg kan, og det kjennes at det er på grensa til for mye. Vi har fått uvurderlig hjelp av frivillige under flytting, kjempeflott!
Bikkjene har nok ikke vært like fornøyd med at mor har jobbet lange dager. Men slik måtte det bli en stund. Dem hevner seg om kvelden, mas etter oppmerksomhet. Men Sissi har fått ny leke og Embla bein i dag, og jeg har 3 dager fri. Så nå blir det bra.
Nå er det Hallingmarken, får se om jeg orker en tur dit i løpet av helga. Om drøye 2 uker er det Goldagen, og så er det Valpeshow som står for tur. Og så skal jeg ha litt ferie. Dermed er plutselig sommeren godt som over. Tiden er gått alt for fort!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock