06.07.2010

Som tiden flyr! Nå er det blitt godt uti juli allerede.
I dag har jeg stusset litt på sveisen, og blitt litt lysere. Det var jammen godt å få gjort, for det er varmt med så tjukt hår.
Jeg har fått to "leieboere" her, par kaniner. Det er forhåpentligvis et kull på gang, innen 1mnd bør det blitt fler av dem.
Nå har det blitt endring i jobb-planene fremover. Jeg kommet frem til at jeg slutter hos Alt for Dyr, desverre. Det har b.l.a med at jeg trengs til noe anna, og bedre for meg på sikt. (uten å ville utdype det her) Men det var morro så lenge det varte!
Enda så er det mer som skjer rundt meg, og det kommer etterhvert ;-)
Sissi`s pels er på god tur ut igjen. Hun kan godt bremse litt nå før valpeshowet 30.juli. Vi får tro på at det går bra på showet, nå som vi er ferdig med kurset i utstillingsteknikk. Må bare fortsette å trene. Hun skal i allefall bades i dag.
Embla skal fortsette med blodspor, og håpe at hun kan det på ordentlig om en stund.
"Herr. Trampe" (Blåmann) Er av rasen dvergwedder

"Fru. Frøken" Er av rasen Hollender.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock