25.06.2013

Endelig kurs!

Det er vel kjent at jeg har hatt ett hvileår angående hunde aktiviteter.
Men jeg øker sakte men sikkert tilbake. Først sa jeg ja til å være nestleder i hhk, og dermed det som medfølger. Og vi har vært på noen treninger, og hundens dag. Og nå! Har jeg jaggu meldt oss på kurs i hi. Det er en stor sjanse å ta, for hun er ikke den tøffeste når mor ikke er med, og jeg kan jo ikke krype inn i hiet. På en annen side kan det gå bra, hun er rimelig tøff mot katter + at hun er så nyskjerrig og putter hodet i hvert hull hun ser. Dachshund aner ja! Men i år har det vært lite med skogs ekspedisjoner, så nå vi ta oss noe tid til det.
Hvis hun har mot nok, tar vi prøva i sommer også. Hvis ikke mot nok, da har vi prøvd + truffet folk og hunder.
                                      Her har hun mot nok iallefall, nyskjerrige bartefrøkna.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock