11.08.2010

Nå sprut regner det ute! Mørkt og trist. Og det er jobbdag.
I går fikk jeg endelig vasket stuevinduene som jeg har irritert meg over lenge. Det var så mye gørr på dem etter alle fluemordene.
Og så var jeg på Myking for å ordne mer med en utleie hytte. Fikk revet ut en hjemmesnekra dobbeltseng, og ryddet ut etter siste leieboere som har hat hytta borti 15 år. Det skal legges belegg på badet og det skal skiftes kjøkken. Og så blir det å vaske ned hele kåken.
Embla og jeg var på hundetrening med HHK på kvelden. Vi trener b.l.a kroppskontroll/ oppførsel, kontakt, bli og gå fint. Det går ganske bra, er jo en stund siden vi har trent. Godt for henne det å komme ut blandt flere folk og hunder. Det har ikke blitt tid til mer blodspor i sommer, desverre.
Træler veldig med do-trening med Sissi. Prøvd mange metoder nå. Hun prøver å holde seg når hun er ute, og så er det rett inn å gjøre fra seg. Er lei av å tørke og vaske gulv etter henne. Hun er 8 mnd nå, da er det jammen på tide å skjønne poenget!
Nå er det snart skoletid og sønnen min begynner 2. året på vidregående. Det er jeg så glad for at han skøtter skolegang. Skal prøve seg på teoriprøven til førekort nå, og så begynner kjøring til høsten.
I HHK blir det forhåpentligvis valpekurs/lydighetskurs snart, hvis Vidar få tid. Mange har spurt etter det, så det gjenstår og se om det blir nok påmeldte. Så har vi snakket om tur. Vi får se, tiden går så fort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock