29.08.2014

Spenning i vente

Neste uke skjer det så mye spennende at jeg får en knute i magen når jeg tenker på det, og det gjør jeg veldig ofte. Og så er det bare det at jeg kan ikke si så mye om sakene enda. Det er ille å si A, og ikke kunne komme med hele alfabetet. Det ene jeg skal er å overvinne min egen frykt laaangt over mine grenser, heldigvis at det ikke tar lang tid. Tror jeg ;)
Over til mer dagens fakta. Valpene er blitt 4 uker. Det er så herlig nå som en får respons, de begynner å leke, og viser at de er glad du kommer.
Det vanskelige er at jeg har sååå lyst å beholde en! Samtidig som jeg håper de blir solgt. Og at de får det bra de neste 14 år. Noe av det ansvaret står jo på meg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock