22.07.2014

Våt fremgang

Nå begynner det å ligne kjøkken. Innredningen er på plass, men mangler pyntelister og montering av vifte. Vannet er koblet til, det var gødt det! Glad for å slippe å vaske opp i en balje, og spise av papp. Og så kommer elektriker om ett par dager, da blir det fart i komfyren også.
Sønn min er stolt over å ha gjort dette selv, men med god hjelp av a mor og av Tordis. Vi har gått litt mye opp på hverandre, så Tordis var ett friskt pust i teamet.

Jeg er redusert i varmen, plages veldig av det. Når det vipper over +30 i skyggen, så kan det vel ikke være så kriminelt å si at det er for varmt. Drypper etter meg på gulvet når jeg prøver å gjøre noe i huset, håret mitt er alltid vått, enten av svette eller av vask. Sissi plages også av det, med stor mage. Bare en uke igjen til fødsel. Jeg gruegleder meg. 
Hagen her har fått hard medfart i varmen også. Hva skal en med drivhus denne sommeren :p Jeg har vannet 3 ganger om dagen, men tomatplantene ser ikke mye fornøyd ut. Til og med bedet er lite fargerikt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock