25.06.2014

Valper!

Oy! Sissi er gravid.
Det verste er at jeg faktisk er overrasket på en måte. Tiden har gått så fort denne våren med så mye å gjøre. Plutselig var det løpetid, enda jeg visste jo det. Plutselig var det langt over halvveis i løpetid, og jeg tenkte at nå er det vel for seint. Men skjer det så skjer det, og det gjorde det. Og så gikk dagene uten at jeg tenkte så mye på det. Men så begynte hun å bli så annerledes, men jeg tenkte det kan jo være at hun innbiller seg.
Antagelig har jeg ikke villet laget håp for min del, men jeg bestilte time til ultralyd.
Da var veterinæren litt usikker, det viste jo litt svake mørke flekker, men foreslo å prøve igjen om en ukes tid. Da begynte jeg å tenke, hvis om... Så jeg ventet ikke fullt en uke før ny ultralyd måtte prøves. Da var det 2 stk veterinærer som sier gratulerer, og da kjente jeg at dette er jo spennende. Kunne også se en bitteliten prikk i den mørke flekken som kom og gikk, det er visstnok ett hjerte.
Forhåpentligvis går alt bra, og da blir det bittesmå dvergdachser første uka i august.
Og mine planer blir endret totalt denne sommeren ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock