10.10.2013

Plutselig ferdig!

Plutselig var ti kvelder med valpekurs over. De siste gangene ble lekende lett å være hjelpeinstruktør, alle var så flinke, og visste hvordan treningen gjøres. Nye bekjentskaper har det blitt for oss alle, og jeg håper virkelig å se dem på banen igjen snart.
Synes dette bildet fra kurset er så morsomt, kan virkelig fundere på hva disse to tenker...eller furter for...eller...

Og plutselig er Jonny kommet i nytt hus, og det gamle er historie.
Jeg må bare si plutselig fordi en trur målene ligger så langt frem, men så går tiden så fort, og det blir så overraskende da sluttdagen er der.
Nå er det forberedelsene til utstilling som gjelder. Trening og frisering. Nå har jeg vært med Sissi til proff frisøren igjen for finpussen. Har veldig tro på at klager på pelsen ikke blir noe av på dommerkritikken. Plutselig er utstillingsdagen der ;)
Sissi og jeg på tur til Holmestrand

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock