22.02.2013

Skittprat

Bare en uke igjen av februar. Bare en måned til påske. Godt å se det blir lengre og lengre dagslys. For noen dager siden var jeg i Drammen. I strålende vær, tørr asfalt her og der, litt sølevann...da føler jeg våren da. For en deilig tid vi har i møte!
Gjentar meg selv, men jeg ser så fram til våren, forstår dere vel.

Sist helg var det stor leteaksjon i Nes. Da det er ei ganske så nær bekjent, ble jeg med å leita. Mange tanker raste i hodet og pulsen var høy. Men heldigvis kom hun til rette og alt vel. Men da fikk jeg høy puls fordi jeg ble litt irritert over at en korttenkt grunn til "forsvinning" laget til en så stor aksjon.

Jobben på Fretex er helt super for meg. Jeg har økt til tre dager i uka, men uansett hvor fin jobben er til meg, blir jeg utrolig sliten! Litt må en regne med, det er jo bare tegn på at en har gjort noe. Men dagene jeg har vært der, er det ikke rom for noe annet. Men henger i stroppen, og har godt mot.

Det har vært årsmøte i hhk, og jeg ble nestleder. Håper jeg greier en god nok innsats. Det føles greit å bli med i gjengen igjen, og være aktiv.

En ting jeg lurer på i blant... Hvor mye møkk er det plass til i en dachs? Dvergdachs! Ganske mye faktisk. Sissi er så hastig, og liker ikke å gjøre fra seg ordentlig virker det som. Tror hun driter bare det hun ikke har plass til, ute, og lagrer resten. Noen ganger går det ikke an å lagre, antagelig. For like etter hun har lagt igjen visittkortet ute, kommer resten av "teksten" inne! Og det forter hun seg å gjøre når jeg ikke ser. Arrghh!!!
Vel, det var dagens drittprat, møkkabikkje ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock