22.05.2012

Trivsel

Trives godt her. Men nå er jeg litt bortskjemt, jeg er eneste beboer i hele huset. Men det kommer nok snart nye inn i 2.etg.
Tiden går fort, vi er snart i juni. Sissi har løpetid, og maser veldig. Hun vil ut å gå hele tiden! Skulle ønske det fantes et sted som det gikk an å slippe henne løs uten at jeg blir helt koko. Hun stikker avgårde i sin lykkerus, og hører ikke mine paniske rop eller en pose godbiter.
Vi har veldig lyst å være med på blodspor om to uker. Men vi har ikke gått spor siden august. Jeg mistet litt av gløden da vi strøyk på prøva fordi hun tok snarveier i vinklene. Og så mye vi hadde trent! Men vi får i allefall aktivisert oss om vi er med, og det er noe Sissi trives veldig med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock