23.04.2012

På`n igjen

Da kommer jeg til Nes igjen! Det blir godt å se folk att, og kunne gå rundt om kring uten å starte bilen først. Ikke så gøy med en gammel "diesel-purke" som har sine nykker. Skulle ønske jeg kunne ta med huset her, men det blir en liten leilighet. Veldig kvielig med pakking, bæring og ordning igjen. Men har mye mindre ting nå da. Hjelp mottas med takk ;-) Tenker at da har jeg kommet dit jeg vil, og da blir det lenge til jeg tenker tanken på flytting igjen.
Håper noen vil overta huset her om ikke lenge, ellers blir det dyrt for meg med oppsigelsetiden.
Jeg føler at jeg snart er klar for å tenke jobb...savner det veldig, og håper det er håp for meg i arbeidslivet.
Vel, en ting først!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock