06.12.2009

Mye snø og fint, men så kom regnet...
Tenker masse for tiden, har mye i hodet. Mye jeg kan tenke meg å gjøre, og ikke gjøre. Nå er jeg staks arbeidsledig også, har ikke lyst til det så lenge. Så er det forskjellig ang hund. Og HHK, skal - skal ikke si ja. Første prioritet er å få opp helsa litt i allefall.
2. advent i dag. Jul stresser jeg ikke mye med, litt av piffen er borte. Kan hende den kommer, håper jo på det. Men det blir en så anderledes jul, mer enn forige året. Jeg er litt vanskelig slik, veldig nøye og tradisjonsviktig. Gavene er i boks i allefall.
Vel, vi får se...
Har lyst til å sitte i denne stua foran peisen med et glass vin...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock