26.11.2009

Fy fasan, jeg er sliten!
Kjenner jeg begynner å stresse på grunn av utstilling lørdag. Må huske alt, så hjernen kverner hele tiden. Alt er pakket, kamera ladet, hunden stellt, godbiter laget (bacon)...
Så har det vært endel flyging på Nes og Gol. Og så har det vært vask av spisestuen, alt som er der. Ikke nok med det så etter midag er laget og slukt, ble Embla og jeg med på snusetur.
Det ble en del pes og stress på Embla i begynnelsen. Hun slet og dro for å komme frem til resten av gjengen. Jeg var livredd for å skli på holka (tross nyinnkjøpte brodder), og redd for å trå på henne.
Men det roet seg etterhvert, og det gikk riktig bra. Hun var fokusert, gikk pent og alt bare fryd. Vi slo til slutt følge med noen som gikk litt kortere tur, og hadde det kjempefint.
Både mor og firbent barn er trøtte og slitne nå. Tidlig natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen

Velkommen til min blogg.
Her vil det være om små og store hendelser, med og uten hund.
Til hjemmesiden: Desteny Rock